IM LIVING THE LIFE

wiho, va i skolan idag och hälsade på alla underbara vänner som stog där vid min sida och sa krya på dig, det betyder mycket för mig. orkade inte åka in till täby så jag stannade hemma. jag är ju sjukanmäld till på fredag men jag ska till skolan imorrn, får komma dit när jag vill och sluta när jag vill. ska dra dit nångång vid 10 tror jag, vi får se och ska möta upp sötnos vid 12 tiden sen blir det dags för nånstans, haha, kmr inte ihåg vad det hette och sen på fredag ska jag besöka kunskapsskolan också, kul, men kommer hem tidigt för att vara med ebba och frida och slagga med mina små älsklingar,  (:

kollade klart på paradise hotel för en halvtimma sen och det pågår ju bara i en halvtimme och det suger verkligen, men jag har redan fastnat för det och kommer inte loss, so bad..följer det såklart nudå, kommer säkert bilder imorrn, det har ju vart dåligt med det i bloggen på den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: ebba

aaah, friday night baby :) men för assa ja snackade me mammam , o eftersom ja ska till uppsala tidigt på morgonen , så ville hon att ja skulle sova hemma , men jag kunde träffa er på kvällen :) dåjävlar ! <3

2009-11-19 07:46:22
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0