KAN FILIPPA, KAN JAG !

nu blir jag riktigt irrterad på filippa. om hon kan skriva om mig i sin blogg så ska jag kunna skriva om henne. jag sa till henne att jag inte vill prata med henne, jag vill inte veta mer av henne, hon är så sjukt irriterande & hon irriterar mig bara mer och mer för varje dag som går.. jag sa till henne att jag inte tänker lyssna när hon pratar och det hon säger är ; okej, då pratar jag & du lyssnar. men då förstår jag inte ? du vart irriterad på mig för att jag inte lyssnade när du "skällde" ut mig ? jag FÖRVARNADE dig om att jag inte tänker lyssna, och det följde jag. det jag sa om claudia och viola är rätt från mig att säga, för du sa samma sak fast du nämde mathilda westberg. idag försökte jag prata med dig och fråga vad det är vi bråkar om och om det är för det där med claudia & viola ? och det du säger är ; nej det är det inte. då säger jag ; vad är det då ? då vickar du bara på axlarna och går därifrån ? snacka om patetiskt där filippa, riktigt fel. och nu på bloggen skriver du om att det va om claudia & viola. men nu vill jag få det här överstökat ; du och jag bråkar nästan hela tiden och jag orkar inte mer. alla mina äkta vänner säger att jag inte ska lyssna på dig och jag vet att jag ska följa min inre röst och den säger samma sak, man kan INTE lite på DIG, du är falsk i mina ögon och jag vill inte ha mer med dig att göra, jag orkar bara inte dig längre, filippa !

ni kan tycka att det här bråket är patetiskt och jag vet att ni kommer kommentera taskigt, men jag ska vara snäll och låta det vara & göra er en tjänt, låtsas som om det ni skriver inte finns (:

dagens fråga : gör jag rätt som skriver det här ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla rätt! Du ska skita i henne.. hon e så falsk!

2009-11-06 09:08:19
Postat av: claudia

vadfan ska du blanda in mig och viola för? asså, du är typ sur på mig, inte för att jag bryr mig, men jag undrar bara varför?! och vad har jag gjort dig lixom? vi känner ju typ inte ens varandra nå bra ! :O

2009-11-06 16:01:49
URL: http://claudialyckmans.blogg.se/
Postat av: viola

varför blandar du in mej och claudia, jag känner inte dig!!!!!

2009-11-06 16:04:12
URL: http://violanyroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback