MIN BÄSTAVÄN

Du vet verkligen inte hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag saknar dig, jag saknar det du och jag hade tillsammans, det har kommit massor av saker ivägen för oss, vi glider bara ifrån varandra ? jag vill det absolut inte, du vet ju att jag skulle kunna dö och döda för dig, jag gör allt för dig. det är för att du är min absoluta bästavän och jag skulle aldrig vilja förlora dig, jag kan tro på tills döden skiljer oss åt när det gäller för dig och mig. minnen med dig har vart så otroliga och jag vill göra om dom. jag vill inte att det ska komma saker/personer mellan oss, du betyder för mycket för att jag ska kunna leva utan dig, jag kan inte leva utan dig, du är allt jag behöver i livet. det finns inte en stund i livet då jag inte skulle finnas för dig, jag kommer alltid att finnas för dig, jag kan komma ut mitt på natten om du nu vill det, jag gör vadsomhelst för dig. jag älskar dig verkligen mest, och det är inte någonting jag säger till vem som helst, jag vet när jag kan säga det. när jag vet att jag kan lita på personen, som jag kan lita på dig.
Tineke Bästavän, lämna mig aldrig för gör du det lämnar jag världen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vet inte om jag kan .

Ska vara med Johanna tror jag , och så har jag träning.

2009-11-23 21:34:58
URL: http://tvekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0