MITT 585 INLÄGG

snacka om att jag har uppdaterat dåligt.
sitter här och har precis svullat kakor, får nog sluta med allt som gör en tjock, måste börja träna mer och sånt. väntar på att paradise hotel ska börja, missade ju det igår, fuck också..men iallafall har annars aldrig missat nått. iallafall, paradise hotel börjar kl 22.00 på kanal 6. och dessutom så ska jag kolla på ugly betty som börjar kl 20.00 på 5:an och efter direkt efter ugly betty är det desperata hemmafruar, jag älskar det programmet, håller ni med ? iallafall, fan vad mycket tv det blir nu, men det är det värt, hörs senare ikväll kanske. ciao kyssar §

ni anar inte hur mycket jag saknar er..louise, tineke & mathilda


Kommentarer
Postat av: Frida

DHW! <3

hah, tack sötnos! love

2009-11-17 20:24:33
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0