BLOGGTORKA

ah som ni redan ser har jag bloggtorka. vet inte vad jag ska skriva men egentligen har jag mycket att skriva om men orkar bara inte klicka in det på tangentbordet. ah en " viss " person ringde nyss och när man frågar varför "personen " är sur på mig, klickar hon, asso det är lxm bara ett svar men jag vet ju det redan, hon har ingen anledning till att vara sur på mig, just därför så lägger hon på när man frågar. ah iaf. som ni vet va ju ju på ett museum med klassen och det sög, like always ah kommer en bild nu.
bilden togs precis innan en stor klass kkommer och jag och jennifer ramla och dom skrattade högt och pekade.. haha vi är fan skönast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0