DET BÖRJAR PÅ MORGONEN

sen jag vaknade har jag haft otur och då menas det med att ; jag vaknade för tidigt, börjar ju föfan 9.25 idag & usb sladden funkar inte..vad kommer näst ? nu ska jag iallafall sluta och dra ut " argheten " på er söta läsare.

idag är det halloween för skolan innan höstlovet börjar och då menas det med att man ska klä ut sig och sånt, och jag skippar det den här gången för att jag ska ju in till stan sen och pierca tungan så jag tänker inte vara målad & ha rosa hår, haha ^^ men ni får ha det så bra så hörs vi efter skolan och kanske i skolan också ;)
ciao kyssar

ps. förlåt tineke för att jag inte la in designen igår, men va upptagen med annat.

jag just nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0