EN TILL TRÄNING

när vi gick hem från vanessa gick vi till ica för jag ville köpa ett par saker sen så gick vi hem till mig och lämnade allt. jag satte på mig min hårförlängning och sminkade mig ännu mer och sen gick vi mot ishallen, och kollade på en till träning som ett par jag känner hade, ville bara kolla på. efter träningen sa jag hej och hejdå till alla sen gick jag hem och vanessa hem till sig.

och nu sitter jag här och lyssnar på musik & bloggar samtidigt som jag är på msn ;) imorrn ska jag typ bara vara hemma hela dagen, ska ju vara barnvakt så då passar jag på och sen på fredag händer det nått skoj eller hur mattis ? ;) haha sen på lördag ska jag äntligen träffa älskling felicia och på söndag då kanske jag gör gelenaglar som jag har velat göra jätte länge (:
ciao kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0