ETT TELEFONSAMTAL

vanessa - jag är vid statoil nu
stephany - men jag kommer och möter dig
vanessa - men det behöver du inte, snart hemma hos dig
stephany - men skulle vi * hemligt * ?
vanessa - aa visst men jag ska bara ringa mamma
stephany - men gör det, hejdå.
vanessa - hejdå.

3 sekunder efter

stephany - hallå ?
vanessa - hej mamma
stephany - eh va ?
vanessa - ojj, heeej igen. jag ringde fel
stephany - aa hörde det
vanessa - men jag klickade bara på knapp
stephany - ah men skynda dig hem till mig nu ! hejdå.
vanessa - hejdå

1 sekund efter

* knack knack *
stephany - heeej
vanessa - heeej 
* chica kissar på hennes strumpa *
vanessa - ÅÅÅÅH CHICA FAN VAD ÄCKLIGT !
stephany - vill du låna strumpor ?
vanessa - aah visst.

och nu sitter jag här och ni förstod att jag är med vanessa, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0