GAMLA STAN

aj nu är jag hemma från gamla stan med klassen och det va riktigt skönt att ta av sig mina skor, ni förstår dom är för små så det va inte så roligt att ha på sig dom, men whatever. ah bussresan på väg hem va rolig, satt och snackade med alla och alla typ irriterade sig på mig, sen va det en as cool kille som hoppa på bussen och hade grönt hår, han va skit cool men alla tyckte han va gay, hihi ^^ men jag har ju en konstig smak..;) nej men asso hans hår va fan coolt :) ah iallafall..hur har eran skoldag vart ?
och jag får inte glömma, fjällisen ska med imorrn !
bilder kommer komma senare, när läraren har satt ut dom :)

Kommentarer
Postat av: ebba

ah, skitkul för oss, vi plockade svamp X) <3

2009-10-01 16:02:32
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0