JAG BESTÄMMER..

HISS

1. uggs

i love uggs, så sköna, så snygga & ja dom är allt. det finns många som använder dom redan nu och det gör jag också, det är så skönt !

2. mörkt hår
det är så fint med mörkt hår nu till hösten, det passar lixom till allting. haha och självklart hissar jag det också för att jag har det, haha ^^ its so beautiful ;)

3. svenska hollywood fruar
haha jag bara älskar det programmet, en av mina favoriter faktiskt, så sjukt skönt program :)

 

DISS

1. touch mobiler
ååh gud vad jag irriterar mig på dom, så sega, så jobbiga att smsa med och så konstiga och komplicerade ? jag fattar ingenting.

2. fake fjällräven
varför köper man fake fjällräven ? asso förlåt till dom som har det men asso jag skulle faktiskt ärligt talat skämmas om jag skulle gå runt med en sån ?

3. tror dom äger allt
du vet dom där som bara leker med än och tror att man faktiskt är någonting men bara är en fjollig tönt, ? vad tänker dom med egentligen ? dom som leker dum blondin ? det är så patetiskt från min sida, tummen ner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0