NU ÄR STEFFIE RIKTIGT ARG

JAG HAR SAGT DET INNAN OCH JAG SÄGER DET IGEN. NU ÄR JAG RIKTIGT ARG, JAG KOLLADE PRECIS PÅ EN VIDEO PÅ EN FLICKAS BLOGG OCH DÅ VA DET EN VIDEO DÄR DOM PLÅGAR DJUR FÖR ATT DET SKA BLI PÄLS, OCH NI KANSKE INTE KOMMER ATT TRO DET, MEN JAG SITTER HÄR OCH GRÅTER, DET ÄR JÄVLA SORLIGT ! HUR FAN KAN DOM DÄR JÄVLA FITTMÄNNISKOR STÅ OCH TA ETT DJUR PÅ BAKBENEN OCH SLÅ DOM PÅ MARKEN OCH SITTA MED EN PLANKA ELLER TRÄPINNE OCH SLÅ PÅ DERAS HUVUDEN OCH SÅNT ? JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ATT JAG BARA VILL TA TAG I DET HÄR, VAFAN KÖPER MAN ÄKTA PÄLS FÖR ? FATTAR INTE NI ATT NI BÄR PÅ ETT DJUR, SOM DOM HAR SLAGIT IHJÄL FÖR ER ELLER ? NI BETALAR FÖR PÄLSEN, SÅ MAN KAN SÄGA ATT NI BETALAR FÖR MORD ? FÖRLÅT MEN JAG BLIR BARA SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ DOM DÄR JÄVLA FITTMÄNNISKORNA, DOM HAR FAN INGET LIV ! KAN DOM INTE BARA LÅTA DJUREN VARA ELLER ? DOM HAR LIKA MYCKET RÄTT ATT LEVA SOM VI HAR. OCH TRO MIG, JAG KOMMER ATT GÖRA NÅGONTING ÅT DET HÄR !


Kommentarer
Postat av: emma

du har helt rätt!! det är så jävla hemskt, precis folk betalar ju fan mör det, det e ju att dom betalar för mord precis som du säger, usch vilka jävla svin dom är! hatar det som pågår runt omkring oss, ! undra hur dom skulle tycka att det var kul om nån slog och sparkade på dom!?

kram från emma<3<3

2009-10-08 15:43:24
Postat av: F R I D A :D

håller med verkligen!det är så synd :(

2009-10-08 17:19:07
URL: http://lixxom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback