DISSAR OCH HISSAR

1. att inte ha pengar
det är ju hemskt att inte ha pengar när man mest behöver dom och så fort man har pengar så försvinner dom på en gång, och en tusenlapp är ju inte alls mycket när det gäller att shoppa.

2. hårförlängning
jag vet, nu kanske ni tänker, men gud steffie har ju själv hårförlängning? men jag vet jag har det och skäms nästan lite över det så jag funderar på att sälja det. jag dissar hårförlängning för att jag tycker inte att man ska behöva ha någon annans hår på huvudet för att det ska se längre ut, varför inte bara ha sitt naturliga och tycka om det ? sköter du om ditt hår så växer det ju så som det ska.

3. svininfluensan
nu finns det en person i västerås som har dött av svininfluensan och det sprider sig jätte fort, det har blivit så allvarligt nu att i våran skola så har vi en medel som man lägger på händerna så fort man har rört någonting som tex, druckit ur samma glas eller tagit på en kran och sen petat sig i ögat eller något. jag blir ju rädd vafan.



1. vintern
helt plötsligt så längtar jag till vintern, att gå gå runt i sin fjällräven ( jag vet fett weird men jag älskar den ) och sina uggs och härliga koftor, och dricka varm choklad på kvällarna. jag längtar efter vintern så mycket som jag längtade efter sommaren och det är på högsta grad.

2. ny design
det är så snyggt när man ändrar design på bloggen, det förändrar lixom hela bloggen och man blir sjukt nöjd med sin blogg. man vill lixom bara skriva hela tiden och det är ett stort plus om man har läsare och en fin design, för har en blogg men inte en design så kan jag säga att det är tummen ner för mig.. men tummen upp gör designer på bloggen, sjukt fint.

3.tuggummi
älskar att tugga tuggummi i skolan och bara njuta av det och visste ni att det hjälper hjärnan att fungera bättre om man tuggar tuggummi så jag fattar inte varför man förbjuder det i våran skola ? sjukt weird..


Kommentarer
Postat av: ebba älskar steffie

seriöst hata svininfluensan :O <3

2009-09-03 21:43:45
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0