FJÄLLISEN ÄR FRAMME

så nu har jag precis kommit in, har vart ute med erina och filippa..okej dom är fortfarande ute men ska snart komma in till mig för vi ska kolla på film och sen ska dom slagga här, det är mycket som har hänt idag men jag pallar inte berätta allt för om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mkt. ah..va iallafall ute med min fjällis för att det va så kallt ute, så nu har jag tagit fram den. iaf, ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare eller imorrn.. kyssar och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

har erina en blogg?? vet det nu än e ??

2009-09-27 15:37:42
Postat av: Anonym

har erina en blogg?? vet det nu än e ??

2009-09-27 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback