HÖSTEN ÄR FRAMME..


nu känner man verkligen att hösten är här och alla tar på sig varmare kläder, man börjar använda vantar och mössor och vissa har till och med sin fjällräven på morgonen påväg till skolan och det kommer jag nog också börja ha, hihi. inte för att jag vill vara som alla andra utan det är för att när jag går till skolan så är det så grymt kallt att jag bara vill gå hem igen och det skulle jag kunna göra men gör det inte, så där har ni anledningen.
hur har ni börjat klä er inför hösten ? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken intressant fråga, jag har börjat ha mina klackskor som är bruna, en blus under min höstjacka som är jätte fin, och mina vita vantar :)

det är så skönt med hösten, min favoritårstid :)

2009-09-30 20:18:14
Postat av: Anonym

Klart att jag har börjat klä mig för hösten, jag använder halsduck och mjuka sköna vantar och ibland fjällisen :) hih <3

2009-09-30 21:39:31
URL: http://stewens.blogg.se/
Postat av: Frida

va ju typ fem grader imorse:O haha, har mina vantar iaf;)<3

2009-09-30 21:52:56
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback