JAG FÖRVARNADE

hejsan bloggen, förlåt för sämst uppdatering men i tidigare inlägg sa jag att det skulle vara dålig uppdatering eftersom jag skulle vara med filippa och jag satt och kollade på hennes piercing hela tiden, haha ^^ och som sagt, på fredag ska jag ta piercing i tungan och är sjukt taggad och jag närmar mig framåt.. haha ni skulle hört vad mamma sa, hon bah ; istället för att du ska betala för att pierca tungan så kan jag betala att du tatuerar dig, en riktig tatuering, vill du det ? jag bah ; eh det ska jag göra när jag är 15 :) men nu blir det tungpiercing ! hon bah : men usch..a okej.. hahaha ^^ (a) vad har ni gjort idag dåra ? :) ni får ha det så bra så skriver jag mer imorrn. kyssar

Kommentarer
Postat av: Johanna

var det inte på lördag du skulle pierca dig ? :S

2009-09-15 06:45:21
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0