JAG HANN MED ETT BLOGGINLÄGG

godmorgon mina söta läsare !
jag hann tydligen med ett inlägg nu på morgonen innan jag börjar dra mig till skolan. jag börjar kl 9 så jag börjar väll gå tjugo i eller kvart i, det är inte alls långt, typ 5 min härifrån :) jag hade tänkt att lägga in dagen outfit men jag hittar inte usb- kabeln så jag får ta kort med webcameran och den suger som ni redan vet. ah men ni får ha det så bra så skriver jag kanske när jag har kommit hem, btw, ska vara med filippa idag och kolla på hennes piercing, haha i like it xD ha en skön skoldag även om man oftast hatar måndagar.. :/
kyssar

grå tröja - ?
rosa linne - hm
vitt linne - hm
jeans - ?
skärp - ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0