JAG SKRIVER, NI KOLLAR

DISS

1. outbildade piercare

ni vet ju om att jag skulle pierca tungan i fredags men att det inte vart av, och en anledning till det va för att den kvinnan som skulle pierca mig va inte utbildad, hur tror ni att jag känner mig då? om det blir fel kan jag ju mista smaken och det vill jag ju verkligen inte så det skippade jag.

2. inga pengar på mobilen
åh jag får iallafall damp när jag vill smsa men inte har pengar på mobilen, kan bara smsa till dom med comviq men typ inga av mina kompisar har det så det är ju roligt..inte.

3. dom tror att dom kan äga allt
framför ens bästa kompis så kan man vara normal och säga allt, men framför killarna eller andra så leker dom så sjukt mycket så det inte finns. dom tar fram " fjortisrösten" och leker som bara den..jag blir så irriterad på såna människor, seriöst lägg av ni anar inte hur patetiska ni är.

HISS

1. fjällräven nu
hah, okej jag kan ha hissat det innan men jag måste bara säga en sak. igår när jag och jennifer skulle ut och köpa godis och annat så va det svinkallt ute så jag tog min fjällis, och det finns andra som har gjort det också. jag hissar det för att vintern är påväg och man använder ju sin fjällis när det är kallt, så det är okej.

2. mysdresser
ååh gud vad mysigt det är med mysdress nu när det börjar bli kallt ute och så. så att man bara kan sitta hemma framför tv med en mysdress och sitta och värma sig själv med en kopp varm choklad, det här fick mig verkligen att längta till vintern.

3. filippa
oh gud jag måste bara berätta hur skön den där bruden är, shit en av dom skönaste jag känner och jag älskar henne verkligen och jag är fullt seriös nu, men jag kan inte leva utan henne. hon är en av dom sötaste, snällaste, underbaraste personen som jag känner. jag älskar henne helt enkelt mest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0