LER PÅ UTSIDAN, GRÅTER PÅ INSIDAN

jag vet att du kommer att tycka att den här texten är patetisk men ärligt talat så bryr jag mig inte längre vad du tycker. jag har följt så mycket för dig, bara dig och det ända jag får tillbaka är skit, bara massa skit. nu orkar jag inte längre och säger ifrån, den här gången kommer jag inte att göra så som du säger, utan jag ska följa min väg även om jag måste säga att tiden med dig är underbar och tack för den tiden. jag kan få tårar när som helst men helt vill jag inte att dom ska komma ut, du är inte värd någonting från mig. jag tycker att jag har vart som en hund som har vart bakom dig hela tiden, stöttat dig. du ringer och är ledsen och självklart så hjälper jag dig, men sen innan du lägger på så säger du, aja hejdå och lägger på luren ? tycker du att det är okej ? jag får inte ens ett tack av dig efter allt jag har sagt till dig. öga mot öga har jag sagt att du är underbar, att du är allt för mig du betyder allt för mig och att jag grät när vi va osams, och det ända du gjorde va att du började skratta, vet du en sak ? du krossade mig till miljontals bitar då, jag vart så ledsen inombords. det ända jag kunde göra va att le på utsidan men du ska veta att jag grät på insidan. jag har det ganska enkelt med att lita på personer och släppa in dom till mitt liv, men efter det som hände med dig så tvekar jag bara hela tiden, jag har svårt för det nu. du har gjort mig till den dåligaste människan i mitt liv, du har gjort så att jag bara gör dumma saker, saker som jag inte ville göra som jag fick skuldkänslor efter av. du förstår inte hur mycket du betydde för mig, du visste inte det just därför trodde du att du kunde leka med mig, som om jag bara vore en liten docka som inte betydde någonting. kalla mig inte falsk för det är inte jag som är det utan du !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det den jag tror att det är ?

älskar dig steffie

2009-09-29 22:02:02
URL: http://stewens.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag älskar dig hjärtat och kommer alltid finnas här för dig om det är något. jag finns alltid bakom dig i varje steg du tar är jag med dig ! BFF du ÄR the one and only för mig och jag vill att du ska veta det. var inte ledsen gumman ! Jag älskar dig MEST. Jag älskar dig mer än vad någon annan kan göra, du vet det. Föralltid min bästavän,we belong together !

2009-09-30 19:36:31
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback