SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

nu säger jag stopp och svaren kommer nu. tack för alla frågor :)

- har du bra självförtroende ?
svar : om jag ska vara ärlig, ibland, oftast inte.

- ska vi följa varann via blogglovin ?
svar : vet inte, det får vi se.

- favorit mat ?
svar : det är nog, en tallrik med kyckling, ris & bearneise sås ( stavning? )

- går du på nån sport ?
svar : nej det gör jag inte, jag gick på tennis & ridning.

- gillar du tennis ?
svar : jag har gillat det, men det är fortf. roligt

- vem av dina kompisar har känt dig längst ?
svar : svarar på den när jag kmr på det, okej ?

- favorit seríe ?
svar : vänner slår allt

- film eller tv ?
svar : jag väljer nog film

- falsksanning eller nbitchie ?
svar : falsksanning läser jag mest

- favoritfärg på kläder ?
svar : svart, vitt + blått

- vad gillar du för film/musik ?
svar : jag gillar skräckfilmer, och när det gäller musik..hmm..like britneys och christina aguleria :)

- vad är din favorit hundras ?
svar : chihuahua och jack russel

- har du en pojkvän ?
svar : nej det har jag inte för tillfället.

- hur länge har du bloggat ?
svar : har ju startat om ett fåtal gånger men sammanlagt 1 år och 7 månader snart

- vad heter din hund ?
svar : chica heter min älskling

- vilken skola går du i ?
svar : söderfjärd i vaxholm

- kissie eller amir ?
svar : gaybloggen slår allt

- kenza eller blondinbella ?
svar : kenza är snygg men helt okej blogg, blondinbella är söt med en helt okej blogg, vet inte men jag tar nog kenza i think.

- paow eller dessie ?
svar : haha får den varje gång. nu måste ni förstå, paow är inte söt, dessie är hur söt som helst och bra blogg :)så dessie väljer jag solklart, ingen tvekan på det.

- favoritplagg till hösten ?
svar : ett par högklackade skor med en mysig kofta och ett par jeansleggings + mössa & halsduk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0