THE ONE I CAN SEE

ah nu sitter jag här helt nyduschad jag kan berätta vad som hände emellan det förra inlägget och det här.. efter att jag hade skrivit inlägget så gick jag till tv och satt och kollade på massa program. sen kände jag att jag började må jätte dåligt och gick därför till min säng och somnade..väcktes kl 7 så jag sov i två timmar..sen så kollade jag på vänner och när det va slut så kollade jag på wipeout, missade asso idol idag. iallafall och sen hoppade jag in i duschen. imorrn måste jag verkligen köpa halstabletter till min hals, mår inte alls bra men ska till skolan imorrn iallafall, vi har idrott så det är ett stort minus så vi hoppas att det inte regnar.. :/ aja..skriver mer imorrn vi får se. ha det så bra. kyssar
dagens favoritlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0