IT MY TIME TO DECIDE..


- regn
usch vad tråkigt det är när det kommer regn efter att det har vart
så himla vackert väder, det förstör mkt.

- falska vänner
okej jag är nog inte den ända som dissar dom, men lxm jag har nu
insett vilka som är mina äkta vänner & dom håller jag mig fast vid.
ni vet vilka ni är <3

- att jag inte kommer på en tredje punkt
jag vet inte vad min tredje punkt ska vara




+ solsken
omg vad skönt dt är när solen kommer fram, alla älskar det vädret fan ;)

+ vår/sommar shopping
gå in på internet och klicka hem söta klänningar och annat, man får en super
härlig vår/sommar känsla, älskar det

+ solglasögon
riktigt riktigt riktigt naajs, visst jag kanske inte använder det men jag får nog
börja göra det nu till sommaren, det ser så härligt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0