LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE..

Hur gammal är du? 14 fyller 15 i vinter
Vad har du för hårfärg? blandat typ
Är du kär i någon? yes
Har du ngn pojkvän? vart singel idag
Vilka umgås du mest med? matilda elise jennifer & andra :)

Har du..
Sovit brevid ngn av samma kön?
yes
Sovit brevid ngn av motsatt kön? yes
Ljugit för en nära vän? aah
Svikit någon? mmh

Vem..
Vem skrev du till senast på msn?
hannah :)
Kramade du senast? elise
Är den finaste personen som finns? saga min älskling
Ringde dig senast? matilda :)
Skicka ett sms till dig senast? julle
Skickade du ett sms till senast? julle

Vad..
Drack du senast?
vatten
Köpte du senast? foundation & baxa en annanas
Ska du göra imorgon? skolan & sen kompisar ^^
Vill du göra just nu? träffa ngn..

Kärlek..
Du har sårat ngn
mmh..
Någon har sårat dig jarrå..
Du har har haft ett förhållande som varade över 10 månader yes
Du har haft ett förhållande som varade över 1 år haha nää

Ärlighet..
Jag har gjort ngt jag lovat ngn annan att inte göra
hah aah
Jag har gjort ngt jag lovat mig själv att inte göra visst
struntat i ett prov? haha aah

Dåliga tider..
Jag har druckit alkohol
-
Jag dricker mig berusad minst 1 gång i månaden -
Jag har Vaknat gråtande arrå
Jag har somnat gråtande visst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0