SÅ HEJ IGEN..

kom hem för ungefär en halvtimma sen, lite mer (:
har vart i vallentuna med älskling idag och det hände lite saker,
saker vi inte ska gå in på men det löste sig tillslut !
imorrn blir det skolfoto med klassen, börjar 8.30 PANIK !
okej jag vet redan vad jag ska ha på mig eftersom jag är en sånhär
liten nörd som bestämmer kläderna dagen innan (a) höhö,
men tänk om man inte blir bra ? fuuuuck. sista året nu i " normal skola "
kallar jag det, haha , ja sen blir det spexfoto, strandtema, yeeeah ! ;D
jaja, nej nu orkar jag inte blogga mer, kände att det här vart ett långt
inlägg, P U S S A R

Kommentarer
Postat av: C O R N E L I A

Det heter PLOJ-foto

2010-08-30 22:06:08
URL: http://ebbaochcornelias.blogg.se/
Postat av: R I R R I

haha fan vad najs älskliing :D du behöver inte vara orolig för att bilden ska bli ful, du är alltid lika sööt :D <3

2010-08-31 15:40:35
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback