STEPHANY FINASTE LAHTI

Stephany, du är fan underbar. Vi har inte vart vänner länge alls men älskar dig redan.
Jag har alltid älskat dig, vad jag än sagt när vi bråkat vill jag att du ska veta att inget av det är sant.
Jag älskar dig, Älskling. Vill dela varje sekund med dig. När du flyttar kommer dom som lär känna dig vara lyckliga, dom har tur för dom kanske får världens underbaraste person :(
Vill inte att du ska flytta kommer sitta hemma och gråta. Du måste hälsa på älskar dig otroligt mest <3333
Vill att det ska bli som förr, jag blev så lycklig när du ringde mig och sa att vi skulle vara vänner.
Vill inte tänka, då fäller jag en tår för dig redan nu. DU FÅR INTE FLYTTA!
Alla älskar världens Bästa person STEPHANY LAHTI !!
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Älskling, du gör min dag <333
Vill inte att vi bråkar en gång till då kommer jag inte kunna stå. Vi var bästavänner och vi sa föralltid, sen kom det där jävla bråket som förstörde allt :( ångra det så mkt.
Vi har kommit nära nu på 2 dar, hoppas det blir som förr älskling du och jag ÄLSKAR DEJ MEST ÄLSKLING DU OCH JAG!!!!

/ Din Nathalie Karlsson :')


Kommentarer
Postat av: sofie :)

Vad gulligt skrivet natta :) <3

2010-08-12 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0