Dag 03 - Mina föräldrar

Jaha, dag 3 nu då och jag ska berätta om mina föräldrar..vad finns det att säga ?
inte så mycket iallafal..Jag kan börja med att säga att min mamma heter Cecilia
och är..eh vet inte hur gammal hon är. Sen har vi min pappa också som heter Pekka
och vet inte hur gammal han är..hehe. Kontakten med mina föräldrar är inte så bra,
jag bråkar med dom ungefär varje dag, och det leder till att socialen är inblandad
och även 3 andra psykologer, en privat och två skolpsykologer..haha det där lät
som värsta psyket. Men iallafall, jag snackar spanska och svenska hemma, för min
mamma är colombiansk, därför. Fast mina föräldrar är gifta och bor tillsammans
så vet jag inte hur det känns att ha en vanlig familj, det ända vi gör är att bråka
och lxm jag är alltid ute på dagarna, jag klarar inte av att sitta hemma med mina
föräldrar. Vi har inga gemensama intressen, vi gillar inte samma saker och det
ända dom gör är att klaga på mig. Men jag själv orkar inte bry mig och vill bo
i foster, men vi får se hur det blir med det, det hamnar isåfall utanför bloggen..
eller ? jaja, där fick ni veta lite granna. Fråga om ni vill veta något mer !
pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0