Dag 11 - Mina syskon

(tidinställt inlägg, är nog i brottby & har kul)

Jaha, då va det dags att berätta om mina syskon.
Jag har en riktig lillasyster som heter Pamela och är 98a, alltså 12 år.
Sen har jag två låtsas syrror, inte samma mamma som heter Linda & Eva,
hur gamla dom är, det har jag ingen aning om, Linda har iallafall två
söner som heter Lucas & Isak, Eva vet jag inte ett skit om, har inte träffat
henne på några år iallafall. Sen har jag två låtsasbröder, inte samma mamma,
hur gamla dom är, det har jag ingen aning om, men båda har en varsin son,
Juste, mina låtsasbrorsor heter Kent & Pelle, ah..Kent har kommit till oss några
gånger, men Pelle har jag inte träffats sen jag va jätteliten..tror jag.
Ah men det är väll typ det, nu vet ni. Pussar !

min & pamelas hand,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0