I will be back, 2011.

otroligt dålig uppdateringen & jag har inga bilder, men det är rätt körigt med det nu..

- min dator är trasig
- mitt internet fuckar upp sig
- det ända jag kan blogga på, lillasysters dator..men den är för för liten
- min kamera hittar jag inte
- usb sladden är borta till mobilen
- min Iphone 4 är på "lagning" hehe..


men positiva saker inför år 2011..

- min dator kommer vara fixad
- nytt internet, wiho
- kommer inte ha min systers dator,
- ny kamera, najs
- usb sladd hänger med där
- min Iphone 4 kommer vara med mig
+ att jag kommer mobilblogga, lägga in fler bilder & tidinställda inlägg

så typ, år 2011 är jag tillbaka ordentligt, kan småblogga lite granna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0