Nu ska jag berätta...

JAG SKA TILL SPANIEN PÅ MÅNDAG!
Eller, på måndag kväll så ska jag & alex familj (ja, jag åker med dom) åka in
på hotell och sen på tisdag kl halv 7 så flyger vi till spanien, kommer hem i
januari någongång, så jag är borta över julafton & nyår :/ menmen..
och den 22:a är det 5 månader för mig & ralle, jag älskar dig mest av allt <3

Den ända jag kommer kontakta är min älskling, bara så att ni vet.
Kommer kanske vara inne på datorn där borta & kanske blogga lite,
men vi får se om jag orkar, förresten..jag ska fixa massa tidinställda inlägg
till er..minst ett inlägg om dagen, kommer blogga lite grann nu i helgen
men slutar på måndag vid eftermiddagen typ, aja, ni får ett hejdå inlägg :)
Pussssss !


Kommentarer
Postat av: Lillan

TACK FÖR ATT DU SAGT NGT!!!

2010-12-18 20:27:36
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0