sista inlägget för idag

kom hem från nobelmiddagen vid 21.30 ungefär, sen dess har jag bara käkat
kebab och kollat på tv..äkta tjockis. skitsamma, eftersom jag drar till brottby imorrn
( jag har fan inte vart där på skitlänge ) och slaggar hos killen min, så kommer jag
tillbaka på söndag. men bara för eran skull ska jag fixa tidinställda inlägg & sen på
söndag när jag kommer hem så bloggar jag direkt & lägger ut min outfit på middagen.

men jag kan säga att nobelmiddagen va helt okej, fick sitta brevid daniel & joakim,
inte så pratglada..menmen..scott va dessutom lite pratig av sig..sen hände det andra
saker som är privata att nämna här, men ina vet nog vad jag snackar om ;) hehe !
aja, pussar !

förlåt för att ni aldrig får bilder längre, men min dator är somsagt paj &
jag är inne på min syrras och orkar inte lägga in mina bilder på den,
men ni klarar er nog.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0