HAHA FAIL IGÅR

igår när jag och vanessa va på grönalund och skulle åka pop expressen så,
när den va slut så skulle vi av , jag gick av vid höger sida & hon vid vänster
men hon tänkte inte på att hon hade banden från väskan vid sina ben så det
jag hörde va "aaaaaaaah" haha, seriöst sen går jag runt grejen man sitter på
och kollar på henne och så ligger hon där med benet uppe vid saken man sitter
på och jag kollar på henne och skrattar som fan, hon bah
lägg av, hjälp mig nu fan nuuuu !  haha seriöst fyfan vad kul det va,
ni skulle vart med,okej det lät inte så roligt men jag snackade nyss i telefon med
henne och vi snackade om det och jag skratta så mycket så att jag började gråta,
haha fyfan ! ;O puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0