HISSAR OCH DISSAR


- att jag har vart hemma rätt mkt av sommarlovet,
herregud, det har gått ett tag nu från sommarlovet och jag har för det mesta
vart hemma ? vafan är det här ;S nejtack nu ska jag ut :)

- jag har inte träffat alex på länge
saknar verkligen killen men han hör inte av sig ? fan..snart är det
dags att ringa han igen, eller jag försöker men han är alltid upptagen..

- min blogg har blivit tråkig
fyfan, förlåtförlåtförlåt för att min blogg har blivit tråkig, men jag har
inte hittat kameran, fan måste göra det imorrn(idag)



+ kanske liseberg på lördag
det är ju första gången jag är där då & dåfan ska jag åka allting ;) nu jälvar

+ mitt busskort har kommit
jag är fan skit glad över att jag har fått mitt sommarlovs busskort, okej
en månad har gått men det är fortfarande mkt kvar, sen fyller jag bara på det, yeeah ! ;D

+ glass
haha helt random, men seriöst fyfan vad gott det är med glass, muuuums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0