SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

- röker du ?
svar : nej det gör jag inte

- är det roligt att blogga ?
svar :haha, när jag får kommentarer & har bra statestik

- vad är ditt busskort för färg ?
svar : mitt busskort har färgen blå/turkos

- besöksrekord ? 
svar : hm..på den här bloggen 200 någonting ;O

- jag har bara hört om en tjej vid namn tineke i början, är ni inte vänner mer ?
svar : javisst, jag och tineke hade ett väldigt bra band mellan oss när hon gick i min
skola, vi sa bästavänner..men sen vart vi osams för nån liten sak och nu har vi blivit vänner
igen & det är jag superglad över, älskar den bruden.


- du kanske inte vill ta upp de här men hur är det mellan dig och din familj nu ?
svar : jovisst kan jag ta upp det. jag och min familj är lite sämre än innan,
just nu så går jag på sos möten typ några gånger i månaden och där pratar vi
om familjer, om hur det är med mig och sådant..lxm ah..men bra är det iaf inte.. ;S


- är du nöjd med din kropp ?
svar : helt ärligt, nej det är jag inte..vissa tillfällen bara

- kan du fota din piercing ?
svar : ja men det är klart :) kommer i nästa inlägg, vilken vill du se,
tungan eller naveln ? ;)

- favorit film ?
svar : last song & dear john, rekommenderas starkt!

- vem är din bästavän ?
svar : saga har jag...min absoluta bästavän

- vilken skola går du i ?
svar : söderfjärdskolan heter den (:

- hur går det med victor ?
svar : inge bra, vet inte ens om vi är vänner..men kommit
över honom har jag iallafall !

1. Vilka bloggar läser du? oj, det finns många :) kan skriva ett inlägg om det sen
2. vad tycker du om

Kissie? svar : hon är blåst
Dessie? svar : haha, ett stort jävla skämt
Paow?  svar :världens sötaste tjej !
Kenza? svar : världens snyggaste tjej !
Foki? svar : jag vet inte, söt är hon väll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0