EN DEL AV MITT LIV TYP


- märke : hp
- färg : svart
- webcam : 2.0
min kommentar : jag tycker att datorn är riktigt bra, bärbar & väger typ ingenting.
mitt tangentbord är lite jobbigt att skriva på eftersom jag har råkat hälla smoothie på den,
men från början va den superbra, min dator är verkligen något jag behöver i livet.
fick den julen 2009 så den är inte gammal :)


- märke : sony ericsson
- färg : silvrig/grå
- kamera : 3.2
min kommentar : den här mobilen har jag inte alls haft länge, innan jag fick den här så hade
jag en touch mobil men touch vart jobbigt för mig så jag ville ha en annan mobil som skulle
vara skön att messa med och då valde jag den här, ångrar mig inte en sekund.
superskön att smsa med och sånt, kameran är bra om man håller den still och ljudet
funkar bra för min del i hörlurar .. fick den 4 maj 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0