JAG SKA FLYTTA..

nån av dom här 3 månaderna så flyttar jag.
jag har sagt till dom flesta att det är en trappa ner men det va fel,
igår fick jag reda på att det inte alls så..hemskt nog så flyttar vi från stockholm.
det är absolut något jag inte vill, men jag måste följa med mina föräldrar.
igår innan jag la mig så grät jag mig till söms, tänkte på alla här i vaxholm,
täby osv. men jag kommer och hälsar på mkt..om det inte är för långt bort.. :/
min pappa letar hus i uppsala & längre bort..det blir närmre till hans jobb ..men
wtf jag vill inte byta skola, jo egentligen men isåfall till nån i täby men det är fortf.
lika långt. åh fan vad jobbigt allt ska vara då..

Kommentarer
Postat av: jussi

vart i stan?

2010-06-08 15:25:13
URL: http://piercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0