MÅSTE FÅ SKRIVA AV MIG

på något sätt kan man säga att jag är rädd för framtiden,
jag klarar inte av att tänka på det, jobb, bröllop, barn, tid, fritid, pengar
hus, allting typ. hur fan ska man klara av allting ? jag är rädd för att jag
inte kommer kunna klara mig i framtiden, ni vet sådär leva fattig, ensam
och lxm inte ha råd med hus eller mat och sånt, det är hemska tankar.
jag försöker att bara leva i nuet och det funkar bra men ibland när jag
sitter och funderar så kan det bara hända att det kommer upp i mitt
huvud. det här va bara något som jag ville skriva, hade lust med helt enkelt.
är jag den enda eller är det någon som känner likadant ?


Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad söt du är :O

ah jag känner exakt allting, sånt är lite läskigt.

2010-06-03 00:55:19
URL: http://fiskedaaaaaammm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0