FORTSÄTT MED MENINGEN

Jag lyssnar på muuusik
Jag pratar med folk
Jag tycker om en kille
Jag avskyr när folk letar uppmärksamhet
Min bästa vän heter matilda qvarnström
Min första vän hette laura tror jag :O
Kärlek är bland det finaste , men det sårar som fan
När jag borstar tänderna så kollar jag mig i spegeln
När jag lagar mat så blir det bränt
Jag tänder på killar som är heta
Det sexigaste yrket är typ brandman ? kääärlek
Jag är rädd för små/stora kryp

Den värsta känslan är att bli sviken
Den bästa känslan är lycka
Jag är bäst på att venne, typ inget ?
Jag är sämst på
 att rita, :P

Om jag va ett djur skulle jag vara en hund, man får sjukt mkt kärlek

Om jag va en insekt skulle jag vara en fjäril

Jag kommer aldrig att svika er igen
Det finaste som finns är mina vänner
I sommar ska jag bli brun & vänner
Sist jag grät var någon dag sen..
Jag kan skratta
Jag kan inte cykla enhjuling :O

När jag vill tänka så tänker jag
När jag bakar så bakar jag kladdkaka ofc
Min mobiltelefon är mitt liv
När jag vaknar på morgonen så är jag trött
Innan jag går och lägger mig tar jag på mig pyjamas
Just nu tänker jag på han
Bebisar är jobbiga som fan..

Idag har jag träffat linn & jeva :D

Ikväll ska jag VARA MED VÄNNER, DET ÄR FREEEEDAG
Jag vill verkligen veta hur du känner för mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0