ME <3 FACEBOOK TEAM

~ someone told me Bieber is 16. LOL
~ vi som gillar att ligga nakna på soffan (?)
~ det är inte jag som tar sönder mina mobilder, det bara blir så
~ filippa, nej tack
~ min religion förbjuder mig att göra läxor på de dagar som slutar på g
~ jag hade en gång ett liv, sen sa någon jävel åt mig att skaffa facebook
~ ta inte bort playahead, nu kommer alla fjortisar till facebook
~ det är inte jag som är vaken för länge, det är skolan som börjar för tidigt
~ alla vi som längtar till sommaren 2010
~ kan vi samla alla svenskar i en grupp ?
~ jag va rädd för tjejen i apolivareklamen
~ rör inte vår energidricka
~ alla vi som hatar att vänta länge på sms
~ alla vi som dött av garv men fortfarande lever
~ vi som hatar att man inte kan ringa till nycklar när dom är borta
~ vi som addat oss själva på msn
~ vi som tror att folk är sura på oss när dom inte skickar smileys
~ vi som tycker att det har vart tillräckligt med snö denna vinter
~ vi med udda efternamn
~ vi som hatar skolmaten
~ vi med perversa misstolkningar
~ skitsamma vi lever bara en gång
~ vi som skulle haft bättre betyg om facebook inte fanns
~ när det är mattelektion har man helt plötsligt massa annat att prata om
~ alla vi som inte kan stå stilla när vi pratar i telefon
~ no schools days on friday
~ vi som inte svarat på kedje meddelanden och ändå överlevt
~ varför får man inte säga negerboll ? när alla säger vitlök
~ vi som ler när vi tänker på en person vi tycker om
~ vi som alltid har en bortförklaring när vi kommer försent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0