STEFFIE BESTÄMMER



+ salem al fakir
hur grym är inte han ? han kommer gå långt det kan jag lova er,
han va så mycket värd att vinna än vad anna va, fyfan.

+ roll on foundation
omg, min lillasyster köpte en sån och jag använder den, så jävla grym,
jag rekommenderar den verkligen för er, ni kommer älska den.

 




- måndagar
okej, det måste va den sämsta dagen på veckan fyfan
jag börjar lixom klockan 09.00 och slutar kl 16.00, det suger som fan

- fjällräven jackor
okej, jag har ju en sån men lixom jag dissar dom för deras "storlek"
att dom är så stora och lixom tar så himla mycket plats..fast jag gillar MIN ändå.

  

Kommentarer
Postat av: Pamela §

roll on äger faktiskt !! :)

2010-06-12 12:20:07
URL: http://barapammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0