DU VET VEM DU ÄR.

fan vad jag saknar dig, men inget kommer bli som förr igen.
jag pallar inte förklara denna saga igen, det va du och jag mot
världen men du lämnade mig själv, den dagen då du svek mig
blev tårarna till floder, alla gånger då vi snackat, fan jag saknar
dig otroligt. har försökt på alla sätt, jagat, ta mitt liv för att få
slut på denna känsla utan dig brevid.

skulle offra allt för dig bara du vill vara med mig.
utav alla mina skatter så har du det högsta värdet,
alla dar vi talat ut om allting som berörde, alla mina
känslor, känslorna är detsamma och jag saknar dig
så mycket. men min själ har flytt iväg och tog med
sig min lycka.

du är allting som jag älskar och jag hoppas du förstår
det, jag gillar bara dig och jag hoppas du tror mig.
kanske jag som vandrat fel, kanske jag som vart
dissig isåfall säger jag förlåt för allting är inte ditt fel.

jag vet att jag inte vart så bra för jag inte sa det som
det var, det kanske tar en evighet innan jag förstår min
ensamhet, men jag lovar att alltid finnas där fastän har
blivit som det är, för ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.

jag börjar tappa glöden, vill inte lämna dig till minne.
den ända som förstår mig och som torkar mina kinder.

men om du vaknar en dag och jag inte finns här,
kom ihåg mig föralltid, jag kommer alltid vara kär.
du ger mig så mycket, både lycka och smärta,
du är värd hela världen så låt mig få berätta,
första dagen då du tog min själ, så bländade du mig.

skulle det vara vi så skulle jag fan aldrig släppa dig,
men sidorna tog slut efter allting som jag bränt,
efter alla långa mörka dar då ingenting har hänt,
men jag tappar inte taget.

du är den ända som har kraften att få mig hel igen.

ta med dig texten och glöm aldrig mig och att jag älskar dig,
bara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0