EN AV DOM ALLA



du och jag har känt varandra i 14 år, och visst dom åren har vart några
av dom bästa åren som jag har upplevt. du vet redan att du betyder enormt
mycket för mig. om jag ska vara helt uppriktig mot dig så saknar jag dig
så grymt mycket, jag saknar ditt skratt, ditt leende och allt med dig.
du och jag gjorde allt tillsammans. men nu känns det som om slutet är här,
vi sa föralltid men nej det funkade inte. jag vart sviken av just dig, jag trodde
inte att en äkta vän kunde göra så, göra så mot mig mot din egna kusin.
men du klarade tydligen av det, du kunde köra förbi mig utan att ens stanna,
du kunde total dissa mig för att du har viktigare vänner, dom som tvingar dig
till ställen och som ja, som du har allmänt roligt med. jag är så otroligt glad
över att du har andra vänner, att du kan skratta och vara glad. men att
du sviker mig på köpet ? nej det funkar inte. jag blir besviken på dig eller
rättare sagt jag är besviken på dig. alla minnen och så med dig tack så mkt,
dom har vart helt underbara, jag ville verkligen att det skulle bli fler..men jag
betydde tydligen inte så mycket för dig, jag trodde på dom där orden ,
du vet dom mellan oss ? jag älskar dig mest, föralltid vi, dom orden trodde jag
på men nej det va ett stort jävla misstag. det kommer att bli svårt att inte
kunna träffa dig och så, eftersom vi är kusiner. men när min familj åker hem
till dig så följer jag med om jag kan, men förvänta dig inte att allt är som förr
då, jag kommer frysa ut dig totalt exakt så som du gjorde mot mig och säg inte
att dt är orättvisst och att du har sagt förlåt och att du inte alls har gjort nått
för det första så är det inte orättvisst, jag gör exakt samma sak som du gjorde
mot mig, ah du har sagt förlåt, men det ordet är jag så jävla trött på att få
höra, istället för ett ord du inte menar varför inte säga flera du menar ?
det kan du ju såklart inte, så mkt betyder jag inte för dig, erkänn det bara.
och det där med att du inte har gjort något alls ? du har gjort så mkt som
det gör att göra från en person, genom att du gör såhär mot mig så tvekar
jag på dig enormt. och vill du veta en sak ? hur fan kan du fortsätta och
låtsas som om ingenting har hänt medans jag sitter skitledsen och tänker,
hur fan kan du det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0