LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE..

01. Stänger du av mobilen när du sover?
nej, har den alltid på.

02. Vem såg dig senast naken?
-

03. Hur såg du ut på högstadiet?
jag hade kläder på mig, använde smink & plattade håret ? ;O

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
vet inte, tar man hand om sig så riktigt bra (a)

05. Hur var du på dagis?
fråga dom jag gick på dagis med, men jag kunde finska iaf ;D

06. Hur är du att ha som klasskompis?
haha, det är väll lite sådär..kan hålla med om att jag är jobbig
men ibland kan min humor bättra allt, asso ah ^^

07. Har du celluliter?
haha nej :)

08. Biter du på naglarna?
neeej, alla älskar typ mina naglar ;)

09. Har du något handikapp?
nej, men jag får enkelt damp :O

10. Är du rädd för att få hängbröst?
haha vafan ska man svara ?

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
en pojke men ingen man :)

12. Svär du?
min vardag typ ;)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
vem är det ? :)

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
 asso jag kan inte såntdär, homo betyder.. ? :$
woooow, piiiinsamt det vart.

15. Tror du på utomjordningar?
klart som fan.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
eh..vet inte :)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
soppa, fisk, asso varma grönsaker, & sånt där bajs.. ;O

18. Har du blivit arresterad?
nej men ah :)

19. Ljuger du?
aldrig

20. Har du kysst en polis?
en låtsas :)

21. Är du rädd för Securitasvakter?
haha nej :)

22. Har du någonting att dölja?
hur menar du ?

23. Vad har du på din nyckelknippa?
jag har ingen nyckelknippa ? ;O

24. Är du/har du varit gift?
jag har vart ^^

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
kanske :)

26. Kan du laga cyklar?
nej

27. Kan du fixa med bilar?
nej :)

29. Kan du baka bröd?
haha nej

30. Vet du hur man frostar av en frys?
frostar en frys ? vafan betyder det xD

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
desperete housewifes ;) LÄTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0