SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

är du kär i någon ?
svar : japp det är jag

bästa bloggarna?
svar : läser inte så många bloggar

vilka bloggar läser du ?
svar : se svaret ovan

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se
som var på Blogawards i höstas?
svar : jag har läst den nån enstaka gång, men visst den är bra :)

Vad använder du för smink ? svar : mascara, foundation & kajal, thats it :)
Vad hände mellan dej o Victor? För han hette väl Victor? xD
svar : hmm..det vart lite knas mellan oss, ja han hette vicor.

saknar du victor ? svar : ja det gör jag..absolut
hur länge va ni tillsammans ? svar : någon vecka typ, ;O
är ni vänner nu ? svar : ja det är vi
kan du inte börja ta fler bilder ? svar : jovisst kan jag det :)
varför är din blogg såbra ? svar : aw tack så mkt, haha venne ^^
är du helsvensk ? svar : nej, jag är spansk finsk och svensk
vad heter din bästavän ? svar : jag har många bästavänner
har du några converse skor ? svar : nej och jag vill inte ha heller
vilken skola går du i ? svar : söderfjärdskolan :)
vanessa, vad är hon till dig ? svar : hon är min kusin, helt underbar
vilken klass går du i ? svar : 8an går jag i
är du fortfarande kär i victor ? svar : ja det är jag..

hur många läsare har du? typ..?
svar : från 100-200 :)

vilka bloggar läser du och vad tycker du om dem?
svar : jag läser inte så många, utan mina vänners för det mesta
jorrå jag tycker väll om är bra eftersom jag läser dom xD

har du en egen dator ? svar : japp det har jag
vad heter du på facebook ? svar : stephany finast lahti
hur kan man få tag på dig ? svar : kan berätta om det i ngt annat inlägg
träffar du victor ofta ? svar : nej tyvärr inte :/
vart brukar du oftast vara ? svar : resarö & täby för det mesta
har du en egen kamera ? svar : japp :)
jag tycker att du och victor va söta, tycker inte du det ?
svar : jorrå & det saknar jag enormt

vad är det du mest vill ha just nu ?
svar : victor..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker faktiskt att du och victor ska vara tillsammans..

2010-05-09 22:24:33
Postat av: felicia

absolut, du & victor är sjukt söta tsm ^^

2010-05-09 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback