back on track.

okej, jag vet att uppdateringen har vart något av det sämsta, men nu är jag tillbaka.

varning för ett långt inlägg :

fredag :
åkte till brottby, va på haket & tog halv ett bussen hem med natta,
kom hem till mig vid två tiden och ah,vi däckade efter ett tag.

lördag : va kvar i vaxholm till eftermiddagen eller ngt sånt, sen
så drog vi till brottby va på haket, lite bråk men det va fortfarande najs &
sen så slaggade jag hemma hos natta, sjukt roligt.

söndag : åkte hem vid fem tiden, pluggade lite granna men det kom aldrig
in i huvudet så ah, kunde ingenting längre.

måndag : va i skolan och sen drog jag hem, det va egentligen meningen
att jag skulle plugga men det funkade inte så jag träffade alex & vanessa + sebastian.

tisdag : alltså idag, sjuk & hemma från skolan, tråkig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0