har vart hemma,

men jag har bara inte orkat..ehm..
just nu sitter jag iallafall & lyssnar på musik och äter chokladpudding, fyfan..
innan middagen så ska jag & lillasyster ner till ica för att köpa lite
frukt och sånt, gott ! och sen efter middagen ska jag plugga..
ska skriva en uppsats på svenskan & plugga på svenska verben..
har ett jävla prov på fredag..aja, pussar !

btw, någon som har tips om vad jag kan skriva om på
min svenska uppsats, det kan vara om vad som helst ?
satsar helst på VG, men MVG skulle också sitta fint...snälla.



haha visst, låten är lite cp, men texten stämmer stort..jag älskar dig baby ! :)

Kommentarer
Postat av: M A D D E

Skriv om en person? Justin Bieber? Först lite kort fakta om honom sen kanske du kan skriva om din favoritlåt med honom och varför det är det? och vad du tycker om honom och varför, lärare ääääälskar analyser! Lycka till älskling!

2010-11-17 18:12:08
URL: http://madsson.blogg.se/
Postat av: mattis

Steff, du vet att du inte ska skriva faktatext va?

Det ska typ bara vara nånting skrivet rakt av eller hur man säger :)

2010-11-17 19:51:52
Postat av: Rebecca'

så söta ni är !

2010-11-17 21:19:32
URL: http://sheup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback