RIP mobilen

nu ska jag försöka förklara den tragiska händelsen som hände idag,
precis innan min mobil tog ett förväl & föll från bänken.. eller ah, trilla
från min hand.. :

jag & natta sitter inne på allmänna och lyssnar på musik och snackar om allt
mellan himmel och jord, ja allmänt trevligt, allmänna&allmänt, haha fattar ni ? xd
ah juste, det va inte det vi skulle prata om..iallafall så ah vi snackade och sen får
jag ett sms av älskling (ralle, för er som inte fatta!) och jag ska såklart svara på det
och skicka tillbaka, men min mobil ska börja hacka upp sig och skit så jag fick total
fucking damp och ah slängde ner den på golvet..och där tog livet slut för den..
men aja, får en ny mobil om typ en månad..nu tror ni att jag kommer klara mig?
haha aldrig i livet, jag ska få en annan, som jag ska ha i en månad.. :) great huh ?

31 juli 2010 - 7 november 2010
ett litet tag överlevde den iallafall..



okej, jag har ingen bild på luren..men ni får nöja er med den här bilden på moi ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0