sjukt sämsta uppdateringen,

men jag är inte inn på min dator för den har gått sönder,
eller ah min lillasyster klickade på någon knapp och det sa poff,
så det är otroligt tråkigt att blogga utan bilder..och kamera
vill man ju inte ta med överallt ? inte jag iaf. menmen..
överlever ni ett litet tag iaf?

maribel är iaf hemma hos mig idag, vi ska ha tjejkväll pga
att jag inte får gå ut, men jag kanske behöver stanna hemma idag
känner mig ganska sliten. godis, chips & läsk + film blir det ikv, myss !
jaja, ingen mer update, pussar !


Kommentarer
Postat av: Agneta

håller värkligen med om att du gjorde en sjukt sämst uppdatering denna vecka -.-' men jag ska inte säga nått, jag är inte direkt bättre sj ;P eelskar dej gmN! <3<3

2010-11-09 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0