till alla dom.



ni vet själva vilka ni är. genom att ni ska hålla på såhär & inte bara en person
utan flera stycken i grupp & samtidigt, det är illa. visst jag har snackat om folk
men då har jag sagt det till personen och inte snackat om dom till någon annan,
det har jag lagt av med totalt, förr alltså i 7an va jag världens falskaste person
typ, snackade skit om allt och alla & lxm..ja massa sånt & nekade det alltid.
just därför förändrade jag mig, för det ända jag fick va falsk vänskap och det
är något som jag inte vill ha. nu snackar jag inte skit om folk, om jag ska ha
något att säga så säger jag det till personen, det är en positiv sak om mig.
visst ni kan ha fått höra : hon är respektlös & ful, men asso ni vet ju själva
hur ni är ? ni ska inte ta åt er av att nån snackar skit om en, bygg upp erat
jävla självförtroende, och pårikigt bli inte supersura över att få höra det.
livet är för kort för att man ska bli sur på varenda liten sak, sug & svälj,
och det går över, jag lovar, mitt motto. det är en annan sak om tex,
man har skickat vidare nakenbilder på personer eller ngt sånt, då har man
definitivt något att bli arg över & då kan man inte lita på personen, och då
är det en person man inte ska vara vän med, lxm..gå vidare.
om jag har snackat skit om folk så erkänner jag det men om folk håller på och
bah men joo du har sagt det och blablabla & alla är emot än. vad förväntar ni
er att man ska göra ? säger man emot så blir dom surare, så lxm då är det
bättre att bara hålla käften stängd. det är alltid personen "som sagt det" som vet
bäst om hon har sagt något eller inte och sen är det erat problem om ni tror henne
eller inte, gör ni inte det..vad förväntar ni er att hon ska göra ? hon kan inte göra ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0