DISSAR & HISSAR



- att inte ha ngt busskort ! seriöst, jag skulle aldrig kunna leva utan mobil, dator & busskort !

- falska vänner.
okej, vilka dissar inte det ? men saken är att jag har hittat så jävla mkt falskhet
vid mina vänner på sista tiden så det inte finns, därför måste jag total dissa det.


- skolan,
hata hata hata hata hata !



+
helger, åååh fan vad härligt, är sjutkt taggad till på fredag !

+ mörkhåriga, okej ni blonda & ljushåriga ta inte illa upp men jag måste bara säga
att när man är mörkhårig typ från brunt - svart, seriöst, det ser så otroligt bra ut, älska !

+ bra betyg, fan vilken känsla man får när man får ett bra betyg, det ger en mer
kraft att fortsätta plugga..känns otroligt bra.

+ mig själv, för att jag har jobbat upp mig i skolan, skolkade igenom 7&8 och som alla
vet så får man ju betyg i 8an och därför fick jag för många ig och det påverkade
mig i 9an för jag fortsatte att skola i början,men nu har jag jobbat upp mig själv och fick
G+ på so, gick bra på hemkunskapen kände jag, gick helt okej bra på no provet tror jag,
är så otroligt stolt över mig själv !

Kommentarer
Postat av: linnéa

SV: duuu, jag kom ner med en nål igenom läppen... ingenting jag vill uppleva igen, shit assåå ;o <3

2010-10-04 18:48:40
URL: http://ehos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0