EN NY START.

Det hände så otroligt mycket i helgen, sorgliga för det mesta..

som ni kanske såg så dumpade min kille mig i lördags och det va något av det värsta
jag har vart med om, okej nu kanske ni tänker ah men han dumpa dig..gå vidare..
men saken va att det va inte hans val, han lyssnade på sina jävla "kompisar" menmen..
han gjorde sitt val..han bad om en ny chans redan i söndags och sa massa annat,
och jag tänkte..över en dag, fan vad jag tänkte på han, ville inte göra fel beslut..
det va svårt eftersom när han dumpade mig så kändes det rakt i hjärtat, jag ville
inte leva utan honom, han är allt. jag drog från dt såkallade haket och sprang
långt åt helvete, men finaste tova vid min sida..jag grät jag låg och skakade, jag ville
inte göra något, jag ville aldrig mer tillbaks, det hände massa saker innan jag drog
men det håller jag kvar i mina privata saker..ni har ingen rätt att veta det. iallafall,
men jag mådde skit somsagt..men nu gav jag han en till chans, och hoppas att han
inte sårar mig ordentligt nu ifall han bestämmer sig för att dumpa mig..men jag är
beredd på det, hellre det än som en överraskning. men jag älskar han, det gör jag
verkligen och jag vill inte förlora han..nu kommer ni säga eller dom flesta av mina
vänner att det va fel av mig, men lyssna nu, jag ger han en s i s t a chans,
sumpar han den så då är dt lxm bara så..får leva med det. bara så att ni vet .
det hände mkt mkt mkt mkt mkt mer, men jag orkar inte förklara.. nu vet ni en
liten del iallafall, tack för alla fina vänner som har funnits där, speciellt till madde,
tova, johan, frippe och natta, några av dom finaste vännerna man kan ha.
dom stog ut med mig när jag grät som fan, då jag ville dö..
jag har fått tillbaka mitt hopp..och nu börjar jag om.. har aldrig gråtit så mkt som
jag gjorde i lördags..helt otroligt..menmen..kärleken är otroligt svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0