LÄR KÄNNA MIG.

DIG:
1. Hur lång är du?
har inte mätt på länge, men är kort ^^
2. Vad vill du bli när du bli stor? framgångsrik
3. sko storlek: 36/37
4. Har du långt hår? nej det tycker jag inte
5. Vilken hårfärg har du? bruunt, ska färga igen :D
6. Sminkar du dig? varje dag :)
7. Har du haft sex senaste månaden? vill ni verkligen veta ? (;
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vit & svart
10. Har du kysst någon idag? haha nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
yes..
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? vet inte :)
3. Hur många syskon har du? 5, 4 inte riktiga
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kommer inte ihåg ^^
6. Hur många ställen har du bott på? överallt typ, utomlands och skit -.-'
7. Vem i din familj stör du dig mest på? alla på ngt sätt :)
8. Vilken familjemedlem är snällast? min hund & kanin :D som skriker inte åt mig
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? kmr inte ihåg ;O

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
idag i skolan ^^
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? tova bebis
3. Har du kysst nån kompis? haha random men ah,
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? halvt :$
5. Vem har du varit kompis med längst? min barndomsvän antagligen men kmr inte ihåg henne ^^
6. Vem känner dig bäst? tova, jennifer
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? 2 år snart :D
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? skulle vara ärlig, säger vad jag tycker liksom
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej, är med dom jag vill va med :)

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
rosa mjukisar & rosa/vitt linne
2. Har du bytt om idag? yes
3. Favorittröja? har ngr st ;)
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? venne (a)
5. Har du gett bort kläder nån gång? yes
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? jadå
7. Har du handlat kläder via internet? för ofta, haha
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha varför skulle jag ?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? kort korta shorts & ah typ de ;O
10. Vad använder du för skor? beror på väder ;)

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
yes
2. Klä dig annorlunda? hur menar du nu?
3. Vara dig själv? yes
4. Visa dig i bikini/badbyxor? arrå
5. Fisa inför din pojk/flickvän? fyfan
6. Pierca dig? jag har & ska igen :)
8. Ha sex på offentlig plats? haha
9. Vara omogen? yes !
10. Äta småkryp? uuuusch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0